هک
کامپیوتر
سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, :: 16:10 :: نويسنده : علی آقارضایی

 ما به اين برنامه ها احتياج داريم که همش تو خود ويندوز هست: BACK ORFICE. Wingate.Netbus.Telnet اول وارد Wingate شده و در جايي که نوشته شده HOST NAME اي پي قرباني رو قرار مي ديم و در قسمت بعدي به Scan port رفته و Defualt برنامه که Port 23 هست رو به 12345 تغيير ميدهيم و گزينه سوم که try to open port only هست را انتخاب و اسکن رو بزنيد. البته در اينجا ميتونيد از يه RANGE IP هم استفاده كنيد وهم مي تونيد اي پي قرباني رو بدهيد و در صورت باز بودن پورت ميتونيد مراحل بعدي رو اجرا كنيد. حالا ما فرض رو بر اين ميذاريم كه يه Range Ip داديم. بعد از اسکن شما با قسمتي به نام Server Found مواجه مي شويد که يکسري اي پي را با پورتهي باز مورد نظر شما پيدا کرده که در ادامه بيد يکي از اي پي هارو به دلخواه انتخاب کنيد. در قسمت بعدي NETBUS را باز كرده و در جاي Hostname/IP اي پي مورد نظر را وارد كنيد و در ادامه ي كار اگر از شما پسسورد بخواهد بايد از Telnet استفاده كنيد و اگر نخواهد كه كار تقريبا تمومه . حالا فرض ميكنيم كه پسسورد خواست بايد مراحل زير را طي كنيد:
به قسمت RUN رفته و CMD را اجرا كرده و بعد Telnet را اجرا كنيد و اي پي را نوشته و بعد از پرت 12345 استفاده كنيد در پنجره Netbus براي كرك پسوورد اين نوشته را وارد كنيد: Password;1;123serverPWD;Y4hoo
شما ميتونيد پسورد ديگه اي هم بذاريد حالا با Netbus دوباره وصل شده و پسورد را Y4hoo ميزنيد 
همه چيز در دست شماست 
حالا به قسمت File Manager رفته و سرور را به سيستم طرف ارسال كنيد و در قسمتي كه از شما پرسيد سرور را به كجا بفرستم شما ادرس C:windows را ميدهيد .و قسمت دانلود را ميبنديم . حالا كارمون با Netbus تموم شد .
حالا به BACK ORFICE ميريم و در قسمت Target Host اي پي طرفو ميزنيم و پرت 12345 و باز در قسمت بعدي پسورد را زده و SEND را ميزنيم 
با اين روش كارهاي زيادي ميشه انجام داد !اميدوارم که خوشتون اومده باشه. تا مقاله بعدي فعلا باي.
قسمت اول ويروس بلاستر:امروز يادميگيريم كه: 1- چگونه ويروس Blaster را بسازيم 2- چگونه براي BatchFile ها آيكون بسازيم 3- چگونه خودمان در Notepad ترفند كشف كنيم!!! فكر ميكنم همه شما ويروس Blaster را بشناسيد ويروسي كه باعث Shutdown شدن كامپيوتر در 60 ثانيه ميشد... و حتي عده كثيري از شما روش ساخت آن را بدانيد ولي در پايان اين سري مقالات و جهت تكميل اين سري از مقالات لازم ميدانم نگاهي سريع به آن بيندازيم و سپس به نكات تكميلي اين سري مقالات ميپردازيم. اين ويروس را به طرق مختلفي و با دستورات گوناگوني ميتوان نوشت كه در اينجا دو روش را مورد بررسي قرار ميدهيم در ضمن لطفا اگر با اين دستورات از قبل آشنايي نداريد حتما از Copy/Paste استفاده كنيد . روش اول/ با استفاده ازShortcut در جايي از دسكتاپ خود Right Click كنيد و در بخش New گزينه Shortcut را انتخاب كنيد و در بخش ظاهر شده يكي از دستورات زير را وارد كنيد: shutdown -s -t xx -1windir%system32shutdown.exe -s -t xx% -2 
توضيح: بعد از اينكه Paste كرديد به جاي xx در دستورات بالا مدت زماني را بر حسب ثانيه قرار دهيد تا كامپيوتر پس از آن زمان خاموش شود. سپس Next را بزنيد و براي فايل خود يك نام برگزينيد و كار تمام است!!. روش دوم/ به كمكNotepad نت پد را باز كنيد و باز هم يكي از دو دستور بالا را در آن Paste كنيد و حالا فايل خود را با پسوند bat يعني با نامي مثل shutdown.bat سيو كنيدفكر ميكنم تا به حال بايد متوجه شده باشيد كه bat مخفف BatchFile است. براي پادزهر درست كردن براي اين ويروس هم ميتوانيد از دستور زير استفاده كنيد: shutdown -a و همه مراحل قبل را انجام دهيد. اين دستور هم از هر دو راه فوق قابل اجرا است. حالا ميرسيم به نكات تكميلي در مورد مقالات اين يك هفته: خيلي ها سوال ميكنند كه چگونه ميتوان براي BatchFile ها آيكون انتخاب كرد. بايد بگويم يكي از ساده ترين روشها كه به هيچ نرم افزار خاصي نياز ندارد اين است كه شما از BatchFile مورد نظر يك Shortcut بسازيد و براي Shortcut براحتي آيكون انتخاب كنيد و فايل اصلي را Hidden كنيد . تا به حال هيچ به اين فكر افتاده ايد كه اگر در كامپيوتري Notepad و Wordpad و Microsoft Word نصب نشده باشد شما اين همه ترفند را كجا ميخواهيد پياده كنيد؟؟؟!!!. آيا ميدانيد هكرها معمولا در محيط متني ديگري بجز اينها اقدام به نوشن برنامه ميكنند؟؟. بله اين محيط متني به نسبت ناشناخته همان اديتور داس Dos Editor است. شما در اين اديتور ميتوانيد كد برنامه ها را ببينيد!. براي وارد شدن به اين محيط وارد داس شويد و تايپ كنيد Edit صبر كنيد!!!قبل از اينكه وارد اين محيط شويد بايد بدانيد بر خلاف محيط بي آزار نت پد محيط Dos Editor بسيار بسيار خطرناك است. هرگونه تغييري كه خواسته يا ناخواسته در متن كد ها بوجود آوريد امكان هيچگونه بازگشت ندارد اينجا از كليدي به نام Undo خبري نيست!! همچنين همه تغييرات بطور خودكار سيو ميشود و هيچگاه موقع خروج از اديتور ازشما سوال نميشود كه Do you want to save changes و همه چيز بطور خودكار ذخيره شده و اگر احيانا كد فايل هاي اصلي سيستم را دستكاري كنيد حتي System Restore و Backup هاي رجيستري هم به دادتان نخواهند رسيد... اما براي اينكه كار با اديتور آشنا شويد و خودتان ترفندي كشف كنيد مطابق زير عمل كنيد: 1- وارد داس شويد و تايپ كنيد Edit تا وارد اديتور شويد كه صفحه اي آبي رنگ است 2- از منوي بالاي صفحه File را انتخاب و روي Open كليك كنيد. 3- به اين مسير برويد:C / windows و در پنجره سمت چپ دنبال فايلي به نام explorer.scf بگرديد اگر يادتان باشد شما در مقالات قبلي فايل ديگري را نيز با پسوند scf ساخته بوديد... يادتان مي آيد؟؟آيكون Show Desktop بود. 4- متني كه در آن ميبينيد را عينا درون Notepad وارد كنيد و فايل خود را باهمان پسوند scf سيو كنيد. به اين طريق برنامه explorer.scf بر روي صفحه ظاهر ميشود.. بله شما اولين ترفند خود را خودتان ساختيد!!! به اين وسيله شما ميتوانيد خودتان در Notepad ترفند كشف كنيد!!!! من هم به همين طريق اين ترفندها را براي شما مي نوشتم. 

اينم برنامه اي که دوستان زيادي خواسته بودنند..بوسيله اين برنامه ميتوانيد يك روم را با فشار يك دگمه boot كنيد..اين برنامه طوري كه هيچ كس داخل روم نمونه. 

اموزش کار باهاش:

?.ابتدا آيدي و پسوورد خودتون رو در محل مربوطه وارد مي کنيد. بعد login رو ميز نيد.

?.اسم رومي رو که ميخايد lagg کنيد وارد کرده و گزينه ي join بزنيد.وقتي مطمئن شديد که آيدي هاتون تو روم هستن.

?.حالا ميتونيد گزينه ي lagg رو بزنيد تا شروع کنه اگه تو روم باشيد خودتون مشاهده مي کنيد چه بلايي سر کسايي که تو روم هست مياره.

?.گزينه ي send Message هم که براي همه ي افراد روم پيام ميفرسته. در قسمت پايين برنامه بجاي Message هرچي خاستين بنويسين و همون براشون send ميشه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • camputer
  • اکور گیتار
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر و آدرس technician.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 10083
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1